I'm bad.

Assalammualaikum

Lama aku tak update.
Insyaallah esok pagi paper final pertama aku.
Mohon doa kan.

Keadaan sekarang?
Aku cuba kuat.
Aku yakin setiap apa yg jadi ni ada bersebab.
Allah nak bagi hadiah tapi dalam bentuk ujian.
Bohong aku tak down.

Dulu senang aku nasihat kan orang.
Mind set kena sentiasa positive dengan ujian Allah.
Tak ada bahu nak mengadu, cari lantai untuk kau sujud.
Betul.
Lantai juga tempat aku nangis.
Lepas nangis aku lega.
Setiap waktu solat aku akan macam tu.
Demi nak cari kekuatan.

Tak tipu.
Cuma aku pesan, kalau korang sayang sahabat, jangan jadi macam aku.
Jangan buat apa yang aku dah buat.


Sahabat bagi aku ibarat family aku sendiri.
Darah daging aku.
So please jangan jadi macam aku.
No turning back.

Penat kau ngadu sujud dekat lantai, kau akan rasa lega.
Cuma sementara.
It takes time.
Aku yakin aku kuat.
Tapi bukan sekarang.


Sngka baik dengan Allah.
Sebab Dia Maha Mengetahui..
Aku tak punya apa2.
Tak ada daya.


Last aku pesan.
Jangan jadi macam aku.
Sampai bila2 aku akan bawa rasa bersalah ni.


Sekian.

My talk:) Aku bukan kawan yang baik. Maaf kan aku.
Thanks for reading :)

No comments: