Permudahkan lah.

Assalammualaikum ..

Hari ni aku selak sehelai lagi muka surat..
Masih menunggu satu bab yg mampu bagi aku hint untuk penantian aku selama ni.
Masih Samar.


Jauh dalam hati masih teguh positif diri.
Masih belum goyah.
Masih tetap pendirian diri.

Luaran, aku masih tidak putus bisik doa2.
Aku percaya kekuatan sebuah doa.


Kata orang, 10 malam terakhir bulan Ramadhan, InsyaAllah doa didengar.
Doa dimakbulkan.
Bagi aku, selagi kau percaya Allah mendengar doa kau, kau pula dengan ikhlas meminta, selagi itu ada peluang.
Cuma lambat atau cepat.


Dari situ aku belajar untuk bersyukur.
Untuk lagi bersyukur even aku rasa kekurangan.


Well enough said.
Sabar, sabar Dan sabar.
Allah sntiasa mendengar


Sekian.


My talk:) Mungkin mustahil. Terlalu mustahil. Tapi doa boleh buat satu harapan jadi tak mustahil.
Thanks for reading :)

No comments: