Kemaafan

Assalammualaikum..

Esok InsyaAllah kita raya.
Macam biasa aku akan busy ter-amat sangat.
Maklumlah.
Sulong.
Banyak kerja kena uruskan.


So smentara sempat ni,
Aku nk susun sepuluh jari mohon maaf atas segala salah silap aku, baik dari pertuturan, tindakan mahupun penulisan aku.

Ada di antara nya tak disengajakan.
Mungkin gagal mengawal emosi tika itu.
Insyaallah cuba tak ulang kesilapan yang sama sekali lagi.
Minta halal semua nya.


Mana yang kenal diri ini, Myra minta maaf seikhlas hati.
Jujur tak berniat nak guris hati mana2 pihak.
Sekiranya ada, Myra minta maaf.
Dari pihak Myra sndiri, Myra dah lama maaf kn semua.


Sebagai seorang manusia, kadang buat sesuatu keputusan itu secara drastik.
"Ehh. Kenapa tiba2 macam ni?".
Jujur.
Semua tu berlaku selepas dah fikir panjang.
Ada sebab kenapa setiap keputusan Dan tindakan seorang aku.
Umur 23 tahun cukup buat aku alert dengan sekeliling.
Mana yang ada terasa, tersinggung dengan keputusan atau tindakan aku yang secara tiba2 aku minta maaf.


Orang kata gembirakn orang lain InsyaAllah bahagia untuk diri kita akan datang kemudian.
Tapi bila selalu amalkan, diri rasa terabai.
So Kali ni gembira kn diri sendiri.


Semoga korang gembira dengan keluarga pada raya ni.

Last but not least, Selamat Hari Raya. :)

Sekian

My talk:) Setiap yg berlaku ada sbb. Tak mampu faham, duduk diam muhasabah diri. Mungkin silap dari kita sendiri. Kurang itu Dan ini. Terlebih itu Dan ini. Percaya lah. Manusia ni sikap nya selalu berubah ubah. Hati kita selalu berbolak balik. Kerana aku selalu macam tu.. Sincerely, Myra...
Thanks for reading :)

No comments: