The Hikers

Assalammualaikum.
Ha. Kali ni aku update blog dalam perjalanan ke kelas .
Dasyat tak?
Cia cia cia..

So far dah seminggu kelas start.
Alhamdulillah..
Semua ok je.
And aku excited.!
Nampak tak? Bukan selalu nak tengok aku excited ke kelas.haha.


So bulan April ni ada lagi event.
Tak sure boleh join atau tak.
But memang nak join lagi kalau boleh.


So far buat outdoor ni memang best!
Kira kena la dengan jiwa aku.
Dapat Cuba benda baru..
Kenal kawan baru .
Paling best even baru jumpa pun but still mampu sekepala.
Kira ngam la.


Sikit je la aku nak cerita.
Bila jumpa kawan baru background mereka berbeza dengan kita.
Yes Dari situ aku banyak belajar benda baru.
Kita orang tukar pendapat.
Paling best bila buat aktiviti tak ada seorang pun yang pentingkan diri sendiri.
Semua Cuba ambil berat kawan yang lain.
Mostly Dari segi keselamatan.
Serious macam Adik beradik dah rasanya.


Bila time makan kami share makanan yang ada.
Solat jemaah dalam hutan..
See.. Everything we did in a group.
Awesome sangat!


Tu belum kira perangai gila2 masing2..
Budak lelaki biasa la dengan sikap suka mengusik..
Penghibur suasana sebenarnya..
Dari awal smpai la selesai aktiviti, sntiasa riuh je..
Well.. Aku pun tak reti senyap.
Dia orang bagi picukpline aku balas balik.hahaha..
Semua kena!
Haha..
Sporting la masing-masing..


Ahh..aku mula rindu..haha.

Hopefully April nanti jadual aku free..
Hihi..


Sekian..


My talk :) Mostly budak2 yang join aktiviti luar ni aku peratikan tahap keyakinan dorang memang tunggi.. Plus dia orang berani. Tau macam mana nak handle apa yang bakal dia orang lalui. Sebenarnya benda ni sesuatu yang positif..kan?
Thanks for reading :)

No comments: