It is freaking me!

Assalammualaikum..
So today aku rasa kan benda yang sama.
Seawal pagi tadi dah mula rasa.
But tak la terlalu ketara.
I don't know what it is actually.
But sometimes it freaks me!
I did learn about the symptoms.
Aku harap benda tu tak macam apa yang aku fikirkan.
Ahh..please..
Let me free from anything.
Biarlah tahun 2016 aku bebas dari sakit dan mampu habiskan pengajian aku.
Serious aku risau sebenarnya.
Malam semalam lagi ketara.
Aku rasa kan benda tu berulang.
Setiap 10 minit.
Cuak seh!
At last aku buka peti ais aku tibai minuman supplement Ibu.
I heard that supplement really help in everything.
Ya..actually semua nya pada Allah.
Bukan pada mana-mana ubat.
Ni aku tak rasa aku patut bagi tahu parents aku.
But for now aku rasa OK.
Alhamdulillah tak macam semalam.
OK for now I have to put health in the first place.

Sekian

My talk:) I think too much maybe.




Thanks for reading :)

No comments: