Tak Shabar

Assalammualaikum..
Aku baru lepas layan cerita Korea.
Well.. Agak mengejutkan.
Aku memang dari dulu memang layan sangat cerita Korea ni.
But ada sesuatu yang aku rasa aku nak ambil tahu sangat pasal Korea ni.
Well.. Jujurnya aku tetap bukan die hard fan kepada mana2 kumpulan kpop.
Memang tak boleh masuk dengan jiwa aku.
Adik aku pun faham.
But aku layan drama Korea.
Tapi tak semua.
Aku tak layan yang merepek repek..
Aku cuma layan Good Doctor, and beberapa lagi drama Korea yang berkaitan bidang perubatan.
Sebab aku minta bidang tu.
Well .. Kalau cerita berkaitan perubatan tu salam bahasa sepanyol atau Greek sekali pun, aku akan tetap layan.
Minat aku dalam bidang tu terlalu tinggi.
So itu je lah pasal Korea.


OK sabtu ni aku ada program penting.
Boleh dikatakan aktiviti yang paling aku tak sabar nak join.
So doa kan kesihatan aku baik-baik saja.


Aku nekad nak join aktiviti tu.
Sebab aku rasa benda tu seronok.
And then aku nak try 'baby' baru aku ni.
Nak snap gambar cantik banyak2..

Tapi aku tak hado bag!
Ahh. Cemana?
Kalau aku bawa beg guni OK tak?
Haha.
Backpack langsung tak ada ni..

Sekian.

My talk:) Counting the days.
Thanks for reading :)

No comments: