Indahnya

Assalammualaikum.

Ha..jaga-jaga.
Aku nak update blog kali ni.

Tapi aku tak tahu nak update pasal apa?
Hee.

Hampir 5 bulan aku diamkan hal itu dari pengetahuan mereka.
Dan aku minta ibu and ayah supaya diamkan juga.

Aku anggarkan 5 bulan je aku dapat simpan perkara itu.
Bukan sengaja aku nak sorokkan benda tu.
Cuma aku buat bersebab.
Dan setelah aku bincang, ibu dan ayah faham keadaan aku.


Dan kini aku percaya even kawan-kawan aku pun tak tahu hal sebenar.
Mungkin ada yang dapat syak.
Dan mungkin ada yang berjaya hidu.

Tak mengapa.
Aku biarkan mereka tertanya-tanya.


Ada sebab kenapa aku pilih untuk diam :)


Betul..
Benda baik kenapa perlu sorokkan?
Kenapa perlu nak berahsia?


Cuma aku rasa masa belum sesuai untuk aku kongsikan dengan orang.
InsyaAllah kalau dah sampai masa, aku sendiri akan cerita kan.

Aku dah buat pilihan pun.
Dan dah 6 bulan aku 'enjoy' dengan pilihan aku.
Alhamdulillah.
Semua berjalan dengan baik.
Ujian sedikit sedikit tu biasa la.


So far alhamdulillah aku happy dengan apa yang aku ada sekarang.
Nak buat keputusan untuk pilih laluan hidup ni bagi aku satu cabaran sebenarnya.
Sebab aku sendiri dapat bayangkan apa yang bakal aku tempuh kalau aku pilih laluan ni.
Mungkin Allah beri aku satu kekuatan untuk aku.
Bulat betul hati aku masa buat keputusan tu.


InsyaAllah doakan semoga stage akan datang dipermudahkan :)
InsyaAllah.

Sekian.

my talk:) speechless.. Indah sebenarnye anugerah ni
Thanks for reading :)

No comments: