Epul, Dinnie, Eful and Mek

Aku tak reti nak bagi tahu aku rindu korang. Tapi kalau aku bagi tau nanti aku jadi bahan gelak korang. Rindu.. Now mostly tengah cuti. Pleasee. Jumpa sekejap pun jadi lah.. Dengan korang je aku boleh jadi gila. Aku tak perlu nak cover2.. Gelak macam tak ingat dunia. Dengan korang je aku boleh gelak sampai menangis. Setiap satu perkara yang kita bualkan semua nya secara spontan jadi bahan  gelak. Dengan korang aku tak kesah kena kutuk kaw2. Sekejap jadi serius..Sekejap gelak. Bila kita keluar semua jadi clumsy.. Bodoh-bodoh alah. Kekurangan masing2 pun boleh jadi  bahan gelak. Gigi tak rapat boleh buat kita semua gelak seharian. Gagap nak cakap pon kau gelak kaw2. Kelam kabut tu memang tak boleh lari. Pedih telinga tahan kena gelak. Yang part terlebih yakin tu paling tak boleh blah..  Masing2 ada karakter sendiri.. Tak ada lagi orang yang boleh selamber minum air aku. Tak ada lagi yang berani kacau aku  makan. And tak ada lagi yang relaks makan berterabur bila semeja dengan aku.
Thanks for reading :)

No comments: