Si Pemikir

Now jam dekat screen laptop tepat pukul 3 pagi.
Dan aku masih tak tidur..

Apa buat deyyy???


Biasanya satu je masalah aku kalau tak tidur lagi.
Aku banyak fikir.
Ha..ni sejenis penyakit yang tak ada kesudahan.
Aku fikirkan something at last aku tak jumpa cara nak lakarkan apa yang aku fikir.
Kan memenatkan otak namanya tu?


Banyak sangat pemerhatian yang aku lihat.
Dari situ banyak soalan yang muncul dekat kepala hotak aku ni.
Bila banyak soalan aku jadi nak tahu kenapa?
Bila nak tahu kenapa aku nak cari jalan nak selesaikan.
Ha.. Rumit sebenarnya jadi seorang AMIRA.



Kadang benda kecik pun aku fikirkan sampai jadi perkara besar.
Tak boleh hilang tabiat ni..


Selain Nescafe, berfikir secara dalam akan buat aku hilang rasa mengantuk, lapar dan sebagainya.
Aku jadi seseorang yang terlalu taksub nak tahu apa kesudahanya pada soalan yang aku tengah fikirkan.


ok lah..nak cuba tidur.
Sebab esok aku ada kelas pukul 8!

sekian.

my talk:) Kenapa ramai join phytoscience? Berapa lama pulak nak tunggu untuk dapatkan keuntungan? Ada downline ke? Betul ke gambar-gambar orang yang dah berjaya tu? ke sekadar gambar ulang ulangan?  ok cukup. Selamat malam!
Thanks for reading :)

No comments: