Aku punya suka lah ;)

Assalammualaikum.

Ha.aku ni pantang buka laptop.
Niat asal nak siapkan assignment.
Sekali dah terjebak dengan blog ni.
Ok janji.
Ni last entri!


Lepas ni aku kena siapkan assgment then study!!
Dah lama tak study since demam hari tu ...huhuhu..
Nak pergi India tak??
Ok kalau nak pergi India kena study..!
*selalu pesan dekat diri sendiri macam tu.
HAHA..

motif?
Supaya tak leka..hehe.
Tapi kenapa India?
Sebab India tempat paling terbaik untuk study Medicine! heee


Sejak aku buat 'perangai' nak cari sesuatu yang aku nak, aku jumpa macam-macam.
Aku rasa bersyukur sangat.
Aku tak salah pilih jalan kali ni.


Kali ni aku rasa setiap langkah aku betul-betul berbaloi.
Setiap titik peluh aku betul-betul beri kan aku satu aura positif.
Lelah aku setiap hari semakin jadikan aku individu yang tak kenal erti putus asa.
Kepayahan aku lalui setiap hari dah ajarkan aku untuk jadi seseorang yang tidak peduli dengan apa komen orang sekeliling.


Ya..
Aku penat.
Ya ..
Aku letih..
Tapi sikit pun belum jentik lagi rasa putus asa dalam diri.
Sebab impian aku lagi bernilai kalau nak kira penat dan letih yang aku kena rasa hampir setiap hari.



So aku harap lepas ni tak ada insan yang tanya tak penat ke? tak letih ke? aku cepuk sekot2 nak? hahaa..
ok bye!


sekian


my talk:) Sokong.. Bukan menjatuhkan. Ngerti?
Thanks for reading :)

No comments: