It is me!

Assalammualaikum. Eh.. aku update blog ni macam update twitter je kan? Haha.. Sekali update sampai 2-3 posts.. Angin juga. Bila tengah taip hendpong hang.. Twitter? Cakap pasal twitter aku akan close acc tu. Sebab utama aku rasa twitter tak bagi faedah pun untuk aku. Banyak keburukan dari kebaikan.. Baru siang tadi housemate semester satu aku whatsapp.. "Salam. Myra kau dekat mana? Kenapa dah lama tak update twitter?" Dia perasan rupanya. Haha. Biasa la tu. Manusia berubah. Dan aku seorang manusia. Aku rasakan sampai tahap aku tak perlu kan lagi twitter.. Cukup la. Zaman main-main aku dah habis. Ikutkan umur sekarang aku dah kahwin.. Dah kena fikir masa depan.. Ibu selalu pesan macam tu.. Banyak kan berfikir.. Put away your handphone.. Bila aku duduk aku fikirkan betul kata ibu. Ibu lebih tahu.. Facebook pun aku biar bersawang. Haha. Sampai satu tahap kau akan rasa kau dah jumpa titik permulaan.. Tapi aku tetap aku. Aku tak akan buang karakter aku. Payah lahh :D  Ibu pernah tegur.. Kak.. Kurangan sikit gurau..Serius sikit. Tapi ini aku.haha. Aku cuba juga tahan bergurau.. But at last aku jadi benci dengan diri aku.. So. I decided to not change any part of myself. But ill make sure ill  upgrade to  a new level of age.. Wahh..gituew.. ni kalau buat essay mesti cikgu buat garisan ombak dekat ayat aku tu. Haha. Betul la. Aku bukan yang jenis serius 24 jam. Aku suka melawak.. Aku suka gelak. Bila gelak kau akan rasa extra happy. Even kakak sepupu aku semua pernah cakap , "Myra.. Kalau boleh tak nak jumpa kau. Tapi kalau tak jumpa rasa krik krik je group.." Haha..ok la. Im trying not to masuk bakul angkat sendiri. Im being myself. heee.. Lots of love to everyone.. Sekian!
Thanks for reading :)

No comments: