18 Hari

Assalammualaikum. 18 hari lagi.. Aku dah mula busy. Persiapkan barang untuk berangkat ke sana. Dalam masa yang sama aku cuba memenuhi permintaan beberapa orang yang nak jumpa aku buat kali terakhir sebelum aku berangkat. Sabtu lepas aku ke NU Sentral. Sekitar Kl Sentral.. Jumpa sahabat aku.. Lama juga aku lepak dekat sana dengan mereka. Kami borak and makan. Dan shopping. Beli sikit barang untuk bawa ke sana.. Aku cuba memenuhi permintaan yang nak jumpa and lepak.. Since aku tak ada masa sangat ni. Lagi 18 hari je.. Sabtu lepas hari yang paling best. Ntah bila lagi aku dapat jumpa kawan baik aku tu.. Pesan Dinnie.. " Kau jaga diri dekat tempat orang.."..Pesan Epul.. " Mula-mula kau akan rasa rindu dekat rumah.. Lama-lama nanti kau ok la. Tempat baru jauh macam tu mesti akan rasa rindu .." Next.. im going to spend my time dengan my one.. Ill do my best to not let anybody rasa yang aku dah nak pergi..Aku buat biasa je. Even ibu and ayah pun aku cam .. Ibu ayah macam mula rasa sedih sebab aku dah nak pergi. Its ok.. Aku akan balik juga. Tapi lambat lagi ..haha..  Tak apa. Belajar berkorban. Hehe.. sekian.
Thanks for reading :)

No comments: