Perantau

Assalammualaikum.. Bab pertama..Ok hari baru.. Now aku on the way ke jabatan pendaftaran negara. Aku nak settle bab pasport aku..  Ni paling penting. Sebab lepas ni aku tak ada masa lagi dah nak uruskan benda ni. Balik nanti kalau sempat aku uruskan segala dokumen penting untuk bawa ke sana. Hope sempat masa yang ada ni.. Malam tadi aku fikir cemana aku nak settle dengan cepat semua benda? Tak nak ada yang tercicir.. Aku dah listkan semua malam tadi. Ok..bab kedua. Aku teruja! Mat saleh bilang excited.. Gilo engko tak excited? Paling kelako bila aku dengan cousin cek nilai duit kita sekarang.. Kalau makin susut nilai dia memang 'sakit' la aku  nak tukar duit negara sana.. Kita orang siap doa lagi supaya nilai duit kita naik balik. Ok..sekian coretan dari aku bakal sang perantau.. Sekian!
Thanks for reading :)

No comments: