Penawar?

Assalammualaikum. Guys..Siapa tahu penawar untuk hilangkan demam? Now musim demam kan? Demam denggi. Minum air dah banyak dah.. Tapi badan still rasa tak selesa.. Panas bahang. Selera makan aku pon tak ada sangat. Ibu masak  sedap pun tak rasa nak makan. Aku rasa more nak rehat.. Nak baring.. Sebab from hair to toe, badan rasa bahang .. Bila tak makan ni aku bancuh Milo je. Tu je mampu lalu tekak. Tapi lambat sangat nak habis. Haha.. Hidung ni sumbak sokmo wehh! Sengau dah.. Ibu tanya ok tak? Aku cakap ok je.  Sebab esok pagi pukul 4 pagi aku nak kena bangun awal. Bantu ibu. Ada orang order kuih untuk majlis pagi esok pukul 7. So esok pagi tugas aku tebar roti jala 2 kg! Lebih kurang dalam 140 keping.. Tu sikit je tu. Tak banyak pon. Sebab sebelum ni aku pernah buat roti jala 500 keping. Jenuh kau nak menebar kuantiti banyak tu.haha Rezeki. Alhamdulillah. Tak apa la. Aku rasa telan ubat je la. Moga esok pagi demam ni kebah! Niat nak tolong ibu ni.. hee.. Ok ..  Sekian..
Thanks for reading :)

No comments: