Allahu ..

Assalammualaikum..

Pagi semalam aku bergegas kemas barang-barang..
roomate:"akak nak balik ke?"
aku geleng..

aku sendiri tak tahu mana aku nak pergi.?

#throwback
dulu masa study week aku ke rumah mak abah..
tenang di kawasan felda tu.
entah kenapa aku rasa rindu dekat mak abah.
mak abah layan baik sangat.
maman..
huh..sayur maman masak lemak air tangan mak memang kena dengan selera aku.
mak masak sup ..
kebetulan cuaca hujan renyai renyai masa tu.
memang kena sangat.
Allahu..
aku rindu mak abah :(



jari sentiasa nak dail numbor telefon mak.
tapi aku tak boleh.
Allahu..Allahu..
memang tak lama dan tak kerap aku jumpa mak abah.
tapi aku rindu dengan mak abah.


nak je aku ziarah mak abah di felda.
tapi duit tambang tak cukup..
mak abah, maaf..
myra teringin sangat nak jumpa mak abah.
memandangkan sem ni sem last myra dekat sini..
myra memang nak jumpa mak abah.
lepas ni lagi susah..


myra dah call beberapa buah teksi and tanya kan tambang ke felda tu..
harga tambang pergi rm80 macam tu..
haiiilaaaa..
semput myra dengar mak. :(

macam mana la keadaan abah.?
hope abah sehat.

mungkin tak ada rezeki myra..

sekian


my talk:) myra nak final dah ni mak,abah.. doakan myra ye. myra selalu doa supaya myra ada rezeki lagi jumpa mak dan abah.. :') kalau tak ada rezeki,nak buat macam mana kan?.. isnyaAllah doa myra sentiasa ada untuk mak abah..


 Ya Allah haramkan wajah ibu dan ayah ku serta mak dan abahku dari disambar oleh api neraka. Kurniakan buat mereka syurga tanpa hisab :')




Thanks for reading :)

No comments: