Lagi.? :(

Assalammualaikum.


malam tadi sekali lagi aku mimpi kan dia.
*ape ni??
stop please >.<
aku tak kuat even nak mimpi pasal dia..

kalau boleh otak aku ni di reset balik, aku nak reset semua.
biar aku hilang semua benda.
aku tak nak simpan satu pun.
sebab nanti kalau aku teringat or mimpi, aku yakin aku tak kuat..


kalau ikut kan istilah medic, kalau nak reset otak biasanya orang koma je,
otak dah mati..
itu kira reset habis..
sampai kau tak mampu ingat siapa diri kau..
Astagfirullahalazim..
*aku tak nafikan..terkadang aku fikir untuk jadi macam tu..


malam tadi aku mimpi dia..
aku nampak dia tengah tidur.
dari jauh.
aku tak berani nak datang dekat.
mungkin lepas solat malam tadi, Allah nak bagi aku jenguk dia sekejap even dalam mimpi.
Alhamdulillah..terima kasih.
bunyi macam mengarut je mimpi aku.
tapi itu yang aku nampak dalam mimpi.
aku betul-betul nampak dia tengah tidur.


aku pun rasa elok kalau aku perlahan lahan bawa diri.
bukan aku mengalah.
cuma aku tak nak lagi ganggu life dia.
maybe dia happy dekat sana.
doa je InsyaAllah aku teruskan kirim untuk dia.


sekian


my talk:) jangan jadi macam aku.. sekali sayang orang, aku susah nak buang. dan aku yang sakit sendiri.  aku tak mampu nak berubah. sebab ini sifat aku sejak azali. doakan aku kuat ..tq


Thanks for reading :)

No comments: