Doakan ye :)

Assalammualaikum

hurm..Hai Guys!
Al-Fatihah buat penumpang dan crew pesawat MH370.
Semoga Allah permudahkan usahah mencari dan menyelamat mangsa.


hurm...esok pukul 2 petang aku ada presentation.
actually bukan esok..sebab sekarang pun dah masuk 12.40 tengah malam.
aku bakal pegang jawatan sebagai marketing manager.
so aku kena cover dari semua aspek.


Alhamdulillah.
persiapan semua dah siap.
cuma aku nak revise sikit pasal tempat.
aku buat perniagaan dekat area seremban.
dan aku ni bukanlah arif sangat dekat kawasan seremban tu.
aku tak pernah berjalan dekat sana..
yang aku tahu terminal one and KTM je.
tempat tu selalu aku pergi sebab nak balik je.


so bila aku belek-belek balik kawasan seremban tu, ada nama terminal dua.
urm..mana aku nak tahu?
setahu aku ada terminal one je.


maaf sebab menganggu.
*bodoh aku ni..ganggu orang tengah malam.
tapi aku betul-betul nak maklumat tu..esok tak kan sempat.
*menyusahkan orang je keje kau myra.


aku nak google tapi line internet lambat sangat
tak apa.
sekurangnya aku belajar untuk cari maklumat tanpa bergantung dari satu sumber je.
Alhamdulillah.
terima kasih Allah kerana permudahkan urusan ku.


minta doa semua semoga urusan aku pukul 2 petang nanti dipermudahkan.

tq


sekian

my talk:) belajar untuk tak menyusahkan orang lagi lepas ni.. InsyaAllah.
Thanks for reading :)

No comments: