:(

Assalammualaikum..aku terdesak! haha. kecewa dengan buah hati kesayangan aku ni..mungkin dah lama..sebab tu dia selalu buat hal..urm..kalau ye pun tunggu la aku habis belajar dulu.. lappy aku ni langsung tak boleh hidup lagi dah..makin payah aku nak buat revision.semua past year dalam tu.kalau nak simpan dalam pendrive memang tak muat..sedih bhaiii..dia rosak saat aku betul2 nak guna kan..slide aku semua dalam tu...kalau difikirkan balik dah lama lappy ni..since aku form 4.sekarang umur aku dah berapa pula?.. aku jaga baik2..aku pakai dengan cermat..sebab aku tahu bukan senang nak beli sebuah lappy..paling tidak duit kena ada rm1k.. aku harap sangat lappy ni dapat bertahan sampai aku habis diploma..kalau rosak sekarang payah juga aku nak cari duit repair or ganti..dah lali kena bahan dengan member.."hai myra..laptop kau ni dah boleh campak lombong.."..uishhh..jangan..ni laptop pertama dalam hidup aku :( korang senang la cakap macam tu..masing2 dapat PT...aku ni kais je beb..tu pun selalu semput tengah bulan.sekarang ni setiap kali ON mesti akan padam balik..sadis! ada lagi satu sem je..pernah je hantar repair..ntah kali ke berapa pun aku tak pasti.."lu kasi angkat baru maa..laptop sudah lebih 4 tahun standard dia losak sana sini..".. kau cakap senang la taukeh..kalau aku tebus baucer buku tu pun belum tentu cukup untuk aku angkat laptop baru.. hurmmm..
Thanks for reading :)

No comments: