Sandomigrin

Assalammualaikum..

hari ni students uitm Pilah kemain excited nak jumpa Dato' Rosyam Nor.
bagi aku, hurmm..
aku bukan tak minat dia..
cuma aku tak ada mood nak join talk tu nanti.

semuanya kerana malas..
aku malas nak get involve benda2 yang berlaku disekeliling aku.
aku malas nak ambil tahu.
aku dah hilang segala deria pada benda yang berlaku disekeliling..


apa yang aku tahu, lepas habis kelas Biology pukul 9 tadi, aku terus ke UNIT KESIHATAN.
aku minta renew ubat migrain..
aku admit..lately ni aku bergantung sangat dengan ubat migrain.



aku kena ni since minggu lepas.
ubat dah habis..aku dah cuba telan panadol extra yang konon nye extra dalam tindakan pemulihan..
tapi hampeh!
aku telan 2 biji panadol extra macam tak function je.


isnin lepas sebelum nak ambil quiz ENT, aku telan 2 biji panadol..
lepas quiz dia punya sakit kemain berdenyut..
aku telan lagi 2 biji..
nah..untuk hari tu je aku dah telan 4 biji dalam masa 1 jam.


masa aku minta ubat migrain tadi En FIFI tanya kalau2 aku 'alergic' pada cahaya atau bunyi-bunyian masa migrain ni.
yes.. aku ada silau..aku yakin tahap silau aku makin tinggi..
ahh..sabar..
kalau ada rezeki tukar spec baru lepas ni tak ada dah kerap sangat migrain macam sekarang.


nak tukar tu macam harapan sangat..~~


sekian...

my talk:)



Thanks for reading :)

No comments: