Rimas

Assalammualaikum..


aku nak cerita sikit pe'el abang yang jual roti john dekat kampus aku ni..
aku naik rimas juga..
kalau boleh aku nak tampau je dahi dia..
biar dia sedar sikit..

aku selalu lepak makan malam dengan geng dekat kedai makan dalam kampus ni..
tapi bukan Anjung Perpatih..
kita orang biasa akan pergi ramai2 and makan secara berjemaah.
yes..bonding kami memang kuat..
alhamdulillah.


aku selalu order roti john dekat dia.
sebab malam aku tak nak makan heavy sangat..
roti john dia pon boleh tahan sedap and murah.


disebabkan aku and geng selalu lepak makan dekat situ,so abang roti john tu pun dah cam sangat kita orang.
semalam,nak dijadikan cerita..
aku pergi ler bayar roti john yang aku makan..

conversation kami start macam ni :
abang roti john : " minggu ni balik ke?"
*apehal pulak dah dia tanya aku balik tak?? ok,husnuzon myra..aku pon jawab soalan dia..
"tak balik..minggu lepas dah balik dah.."
abang roti john : " laa..balik ke?? patut la I tunggu You tapi tak muncul-muncul.."
*ok...ayat gatal dia buat aku nak tenyeh je muka dia dekat kuali panas depan dia tu..
GATAL!!

"bila free?? I nak ajak makan sama nanti.."
*ehh..what the heckk?? nyirap darah aku dengan abang tu..

aku rimas kalau species cenggini..serius aku rimas!
"Pervert!" aku terus chauu..


pleasee..
jangan buat students hilang hormat dengan anda..kawal adab tu..--'
and since yesterday aku serik dah nak makan dekat kedai tu..
aku lebih rela hadap Maggie daripada aku hadap abang gatal tu! --''


sekian


my talk:) Mind your words next time..--''
Thanks for reading :)

No comments: