Aim

Assalammualaikum.. Alhamdulillah..dah dua minggu aku mula kan bisness ni..sambutan sangat memberangsangkan dikalangan budak2 blok aku. urm..aku buat bisness ni pon sebab aku nak cari duit sikit untuk buat  spec mata baru..aku aim sebelum final aku kena tukar spec baru..spec lama masih boleh pakai..tapi power aku makin tinggi..dan aku akan pakai sekejap je..sebab kalau aku paksa pakai spec lama tu,nanti kepala aku sakit sampai  tangkap urat mata aku..aku tak nak minta dekat parents.cukup la..sampai masa untuk aku berdikari sendiri..lagipon adik aku nak masuk belajar tak lama lagi..so mulai sekarang kena simpan.aku pon tak sure sama ada aku sempat tukar spec baru sebelum final or tak?. tak apa.aku percaya pada rezeki Allah.kalau ada rezeki,dapat la aku tukar..tak nak pon yang spec branded..cukup untuk kegunaan aku masa study.now aku tengah save segala syiling..hehe..teringat zaman sekolah rendah dulu..kalau ada baki syiling,mesti masuk tabung ayam.haha..kalau sebelum ni syiling aku guna untuk basuh baju..now aku prefer basuh guna tangan.at least jimat rm2.50 aku..betul tak?
Thanks for reading :)

No comments: