It's ok =)

Assalammualaikum..

hai guys..
urm..aku nak story sikit perkembangan apa yang aku tengah jalankan sekarang ni..
so far aku kecewa sikit sebab barang banyak hilang..
aku tak suka nak buat nota gertak or berbau ugutan..
macam tak seronok je kan bunyi dia..
lagipun aku dah anggap budak2 kampus aku ni semua nya dah besar dapat beza kan yang baik dan yang buruk.


its ok..
aku halalkan apa yang korang dah ambil.
if korang terlupa nak bayar aku halalkan..
aku anggap je la yang tak ada rezeki aku..
Aku yakin pada rezeki Allah..
rezeki Allah itu luas..


so far aku macam dah nampak macam mana target aku..
haha..
hypothesis yang boleh aku buat, aim aku memang tak akan tercapai.
tak apa la..


kalau nak kira untung, memang tak ada..
just lepas modal je..
tak apa la..
InsyaAllah ada la rezeki lain kot?
chill je la..
hehehe..


sekian

my talk:) hope korang dapat rasa air tangan aku..kalau tak sedap maaf la..i love baking :)
Thanks for reading :)

No comments: