Ahh Donut!

Assalammualaikum..

korang!!
meh sini tengok gambar ni.










SubhanAllah..sedapnyaa...


arghh!! tak boleh tengok donut!!
nak-nak lagi bila toppings coklat dengan kacang..
perghh!! gugur iman aku beb..


lantak la korang nak panggil aku ni hantu donut ke?
aku tak kesah..
memang aku gila donut..

sedapppnya.. 
bila buat kertas kerja untuk projek ENT pasal perniagaan donut aku ni, langsung tergugat iman aku..
ok cadangan perniagaan donut ni memang dari aku.
hehehe..
donut ni benda yang comel.
dan sangat best kalau korang layan bila tengah lapar.
aku kalau dapat sedozen aku tak heran nasi dengan lauk depan mata dah.
haha.


bestnya kalau dapat donut sekotak dengan macam2 topping.
fuhh!
nafas tak tentu arah..
degup jantung tak menentu..
ahh..donut!!
aku nak kau sekarangg!!


sekian.

my talk:) thanks to kak ngah ladang untuk donut big apple hari tu. saranghae! :)


Thanks for reading :)

No comments: