celaru

Assalammualaikum.

hai-hai!
tengah berkira-kira..nak balik atau tak minggu ni?
aku malas nak balik lagi dah.
sebab nak focus untuk dua presentation besar minggu depan.
ok itu ibarat nyawa aku oii.
aku kena perform dalam presentation..


cakap pasal presentation aku kena pakai formal untuk ENTREPRENEURSHIP..
ni subjek budak bussiness..
aku pon tak faham kenapa budak sains macam aku kena ambil subjek ni.?
jauh sangat beza dia.
but its ok..
suatu benda baru..
tak salah kalau kita cuba kan?.


so,aku kena balik untuk ambil blazer yang dah berkurun aku tak sarung..
pergh! rindu nak pakai blazer kesayangan aku tu..
dulu setiap hari kena sarung blazer yang tebal kemain setiap pagi nak pergi sekolah.
sampai sekolah masa perhimpunan kena wajib pakai!
sumpah berpeluh!
segan sangat bila nak buka ..
baju kurung aku konfirm basah.!
mana tak nye..perhimpunan rasmi sekolah bukan setengah jam..
tapi sejam setengah!
cer bayangkan berapa lama aku kena sarung blazer yang kemain tebal untuk tempoh masa itu.?
nak pitam dibuatnya pakai blazer tebal2 tu..

plus kau bukan duduk setempat ..
kena berjalan pantau majlis dan students yang ada dekat dataran perhimpunan.
ahh..kenangan sangat.


masa dalam kelas je boleh buka blazer.
terasa bernyawa sikit masa itu.
bila nak keluar je dari kelas, kena sarung blazer balik.
PANASSSSS!!!


ok,sebab lain aku malas nak balik minggu ni sebab ada SUKOL!!
aku nak join PENTAQUE!
serius aku nak join!!
aku nak join beregu..tapiii..
partner aku macam nak tak nak je~~
ahhh..
tak kan nak main solo??
korang rasa aku boleh tak main solo??
macam tak yakin..heee.
need support pleaseeee...;)


ok..
sekian.


my talk:) nak join pentaque or nak balik?


Thanks for reading :)

No comments: