Tahniah! :)

Assalammualaikum.

berkeroncong la pula perut kesayangan beta ni..

makan lunch hari ni pun awal..
pukul 11..lepas tu terus pack dengan kelas..
balik kelas aku dah melepet dekat bilik.
sakit kepala yang teramat sampai aku rasa nak putus urat mata aku.
hah..dah lama tak rasa cenggini..
Allah tarik nikmat dia sekejap..
dia bagi aku sakit..supaya aku belajar bersyukur..
belajar untuk lebih jaga kesihatan lepas ni.


aku nak ucap TAHNIAH dekat orang tu di atas kejayaan beliau..
semoga beliau dapat wujudkan banyak lagi benda2 baru di sana and buka peluang dekat rakyat jelata sana untuk asah skill mereka..
anda beruntung sangat..
secara jujurnya aku sendiri tak jumpa lagi someone seperti beliau.
gigih menyediakan peluang untuk korang cuba..
sanggup korbankan apa saja untuk beri ilmu untuk korang.

yess!.. aku bersyukur..aku punya kesempatan walaupun sekejap.
aku sempat berguru dengan beliau pasal kayak..
terasa rugi sebab aku tak mampu nak join lebih jauh semasa beliau di sini..


sekiranya beliau tahu, aku nak sangat belajar apa yang sebelum ni aku tak dapat.
aku nakkkkkkkkk sangat...


ok sekian..

my talk:) Alhamdulillah..dia berjaya di sana..aku tumpang gembira :)
Thanks for reading :)

No comments: