Im 100% ready =)

Assalammualaikum..

haii..
aku baru lepas meeting untuk projek ENT aku..
aku ni nama je budak Sains..
tapi kena ambil subjek ENTREPRENEUSHIP..
ni budak bussiness punya subjek..
puas juga aku fikir apa hubungan nya sains dengan subjek ni??.
macam tak masuk group je kan??.

but its ok..
aku anggap ni sebagai peluang untuk diri aku belajar benda baru..
yes!! i do like chances!!


so aku telah diberi tugas untuk form group and plan a bussiness..
alhamdulillah..
lepas meeting dengan group tadi, aku terpilih untuk uruskan marketing.!
aku suka.! tak ada masalah dari pihak aku untuk uruskan marketing.

aku percaya pada kekuatan diri aku..
aku mampu keluarkan idea yang kreatif.
so esok isnin pagi lecturer minta marketing dari setiap group untuk present plan bussiness masing-masing..
ok,aku teruja untuk itu..
i like to talk..
InsyaAllah..i'll do at my best..


plan marketing semua dah ada dalam susunan aku..
aku dah sedia 100% untuk presentation esok.. =)


sekian..

my talk:) i'm ready for any kind of presentation..= )
Thanks for reading :)

No comments: