Sabtu

Assalammualaikum..

hari ni Sabtu..
*jangan tanya sama ada aku ok or tak..sememangnya aku masih belum ok.. aku rindu dia..


roomate tak ada.
keluar ke Seremban untuk cari bahan project bio dia.
aku baru lepas kemas bilik..
tenang sangat lepak dalam bilik yang dah bersih dan berbau harum..*aku mop lantai dengan campuran softener..


perut berkeroncong..
ahh..persetankan rasa lapar ni..
sikit2 lapar..
so aku decide bancuh milo and hadap biskut2 yang sedia ada dalam pentri aku.
memang lapar ..sengaja aku tak breakfast..
*aku dah break rules aku sendiri.
kalau aku breakfast nanti lunch aku lapar balik.
so aku jemaah kan sekali rasa lapar breakfast dengan lapar lunch.
senang..sekali makan je..jimat~


aku tak turun anjung untuk beli makanan.
nak jimat la..
makan je la apa yang ada..
alhamdulillah..masih ada biskut2 untuk aku kunyah meski tak sekenyang bila makan nasi.

aku decide hari ni aku nak habiskan buku AWEK CHUCK TAYLOR yang aku pinjam dari abang haiqal.
tinggal lagi beberapa pages je.
*so far aku suka dengan watak dalam buku tu.
lepas habis baca buku, aku nak siapkan segala mak jemah yang perlu di submit minggu depan.



ok lah..jemput makan semua.. *biskut kering cicah milo..


sekian.

my talk:) setiap kali buka purse mesti kecewa.. haha..



Thanks for reading :)

No comments: