Maaf

Assalammualaikum..

aku sedar aku banyak berubah lately ni.
cepat nak angin..
pantang kena usik sikit aku rasa nak sembur api keluar dari mulut..*macam naga.


maaf pada sesiapa yang terkena dengan aku.
secara jujur aku tak ada niat nak hangin tak tentu pasal.
percaya la..aku bukan macam tu.
kalau korang kenal,aku bukan jenis yang baran tak tentu pasal..
kalau kena usik sikit aku tak mudah melatah..
aku cool.aku boleh lagi bawa bergurau..
cuma aku hilang pertimbangan sekarang ni..

InsyaAllah aku cuba cari diri aku semula.
secara peribadi aku minta maaf dekat sesiapa yang kena sembur dengan aku minggu ni ..
kata-kata aku dengan mudah terpacul tanpa aku tapis.
aku tak mampu nak kawal perasaan marah.
aku stress..
and now aku gastrik teramat..
aku kalau stress akan kena gastrik..


sekali lagi aku minta maaf..

sekian

my talk:) aku salah..gagal kawal perasaan..
Thanks for reading :)

No comments: