i'm a looser..

Assalammualaikum..

petang semalam aku cari makan dekat pasar malam berdekatan kampus aku ni..
yes..pagi tak makan..so memang perut aku kebulur gila.
so aku follow je kawan2 aku..
aku suka pergi pasar malam..sana murah sikit makanan dia..
dalam rm3-rm 3.50 aku dah dapat isi perut aku ni..


dalam tengah leka aku cari makanan tu, aku ternampak satu kuih ni..
ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
apam johol..:(
aku nak beli..tapi aku tak mampu..
sedih bhai..
1st,aku tak dapat nak tunaikan janji aku nak belanja dia apam tu..
2nd, kuih tu feveret aku... tapi aku tak sanggup nak makan.. sebab aku akan teringat dekat dia..:(

*stop it myra!
*but i cant..:(
*no more u can change..
*i know..but pls give me some more time for me to recover

aku sedar..nothing i can change right now.. i need dia most..

*back off la myra.. you are such a looser.!
*damn! never say im a looser..ive tried.and im trying..
*but you got nothing..no more chances...

sekian

my talk:)



Thanks for reading :)

No comments: