my day :)

Assalammualaikum.

hai mak cik pak cik sekalian!

hari ni semua kerja yang aku rancang berjaya aku lunaskan!
hip! hip! hooreyy!
ok,baru aman dan sentosa hidup aku.

fakta.!
zodiak Aries memang cenggini. akan ada senarai kerja yang dia perlu siapkan untuk masa-masa tertentu.
siang tadi settle pergi Maybank KOLOPILAH.

cakap pasal Maybank..
ERRR..
gua sedikit cuak.
hope niat aku dipermudahkan.
kalau kena marah esok, aku ready je


cenggini la aku.
suka ikut kepala sendiri.
fakta anak sulong!


ahh..
dulik la.
ikut kepala degil aku.
janji niat aku betul.
aku bukan nak buat benda yang bukan-bukan.


lepas pergi Maybank, aku singgah klinik KOLOPILAH hah.
aku punya lutut since minggu orientasi dah sakit.
aku nak jalan pun tak berapa betul dah.
aiseymann..
kalau muka cun tapi jalan terhincut hincut, jatuh la market aku nanti.
hahaha.


*jadah dia..:p


lepas check up tadi doktor cakap ligament dekat lutut aku ni tengah tegang.
sebab tu kalau aku bend kaki dia akan rasa sakit.
sama juga kalau aku nak berjalan or naik tangga.
sudah nya aku diberi ubat tahan sakit and krim sapu.


settle satu bab.

pagi tadi aku jumpa Abang Haiqal aku dekat office dia.
ok,kerja baru menunggu.
adehh!


tak nak bebel panjang berjeler..
gua rasa cukup setakat ni.

sekian


my talk:) hope dia happy esok.. krik..krik..krikk..
Thanks for reading :)

No comments: