Alhamdulillah :)

Assalammualaikum

Alhamdulillah..
Allah permudahkan niat dan usaha aku..:)
a great thankful to HIM.


terima kasih dekat akak Pavlova yang sudi beri kerjasama dengan aku.
akak tu memang sporting.
senang bekerja dengan dia.
akak Pavlova! saya doakan bisness akak maju..:) Amin..


so since Ahad lagi aku try godek-godek atok Google.
but pencarian aku gagal..
well..
aku ni jenis keras hati sikit.
kalau boleh apa yang aku nak, mesti aku kena dapat.
selagi aku boleh usahakan, aku akan cuba.
aku tak suka kibar bendera awal-awal.
ibu pun kata yang aku ni degil..
kalau buat sesuatu sifat degil aku memang terselah.
kihkih..


so,tak ada la susah mana pun nak cari Pavlova dalam internet.
aku kan blogger..;)
aku manfaatkan laman blog untuk aku connect dengan blogger2 otai.

alhamdulillah.
akhirnya jumpa juga.
kerja aku jadi makin mudah selepas itu.
aku order and terus buat pembayaran dekat Maybank hari selasa..
dan rabu Pavlova tu dah selamat disampaikan kepada individu yang berkenaan.. :)


bersyukur..
yes..
satu kepuasan bila dapat buat orang lain happy.

ok derr.
gua nak masuk tidur.

sekian.


my talk:) maafkan myra kalau cara myra ni salah. dah ready untuk kena marah sebelum tu.. thanks akak Pavlova! dia pula yang excited nak buat pavlova untuk 'kakak' kita. kemain banyak nau interbiunya..
haha.. maaf kak Pavlova sebab kita ada keluarkan satu fakta yang auta :') hihi..


Thanks for reading :)

No comments: