Appendix ?

Assalammualaikum.

ok..tepat pukul 12 malam nanti tamat sudah cuti semester aku.

whatt??

perasaan aku sekarang, serba semacam.
tapi aku malas nak layan..banyak fikir nanti boleh spoil mood sebenarnya.

lately ni perut aku sebelah kanan selalu sakit.
dah seminggu benda ni.
so tadi memang dah tak tahan sangat sakit dia..
since pagi lagi dah pedih..
aku tak boleh nak berdiri langsung.
kalau baring aku akan tekan perut aku.
nak pack barang-barang pun jadi lama.
sebab kejap-kejap aku berhenti.


so lepas maghrib aku terus beli ubat kapur untuk gastrik dekat farmasi.
aku memang ada gastrik.
so aku syak kali ni pon gastrik la kot?
aku tak ke klinik sebab aku memang betul-betul tak tahan sangat dah.
yang aku perlukan masa tu ialah ubat!


lepas maghrib aku terus ikut ayah ke farmasi.
ayah je yang turun untuk beli ubat tu.
aku dekat dalam kereta dah terbaring.
serius..itu sakit gastrik yang paling sakit pernah aku kena.


lepas ayah beli,aku terus minum ubat kapur tu..

sakitnya tuhan je yang tahu..
rasa macam kena hiris-hiris je dinding perut ni.
ayah ada bagi tahu..
masa beli ubat tu,dia sempat tanya ahli farmasi yang in charge bahagian ubat-ubat terkawal.
pharmacist tu cakap kalau sakit perut sebelah kanan berkemungkinan appendix!
kalau kiri baru gastrik.

ahh..aku hanya mengharap semoga minggu depan aku dapat lalui dengan baik.
aku tak nak sakit-sakit ni..
susah aku nak bagi full komitmen time kerja.


apa-apa pun ayah cakap lepas aku balik dari bertugas nanti, ayah nak refer aku ke doktor.
sebab kerap sangat aku sakit perut..
nak-nak pula bila dia dengar apa yang pharmacist tadi cakap,lagi la dia risau.
ok..tak dinafikan..ayah aku memang caring dan sangat menjaga hal kesihatan anaknya.



ok guys.
aku tak dapat nak taip panjang lebar lagi.
perut aku masih sakit lagi.
doakan kesihatan yang baik untuk aku ye.
terima kasih!


sekian

my talk:) urm...nak gambar baju pink ahad lepas..? :( tapii....
Thanks for reading :)

No comments: