The Trip..

Assalammualaikum.

hai guys..

ahhh..aku minta maaf kawan-kawan sebab aku terpaksa cancel last minute..
hope korang enjoy la ye dengan aktiviti esok.
aku dengar tempat yang korang nak pergi tu best jee.
ada macam-macam aktiviti fizikal dekat situ.

pesan aku satu je la.
jaga diri masing-masing ye.
and JANGAN LUPA KITA BILA KORANG MAIN DEKAT SANA NANTI..
huhuhu..sobss

kalau berkayak nanti, jangan lupa snap pic ye..
mesti best kan?
aku pernah berlajar sikit pasal kayak.
tu pon masa HBU..
teringin sangat nak cuba berkayak.
teringin juga aku nak pegang paddle tu.
nak juga rasa basah bila berkayak.
time sekolah dulu aku selalu pergi Taman Tasik Titiwangsa..
selalu tengok orang berkayak.
setiap kali aku minta nak cuba, ayah mesti tak bagi.
haha..poor me..



hah..lagi satu aku dah lama simpan cita-cita nak main flying fox..
selalu tengok tv je.
ahhh.. makin lama makin semangat ingin mencuba aku membuak buak.
waktu meeting hari tu aku tengok si Suha excited nak flying fox..
Suha, gantikan tempat aku ye..
tak sabar pula tunggu kau balik Suha.
nak dengar cerita kau ber'flying' fox.
*kau jangan tutup mata pula..tak syiokk la nanti.hehe


hah..paintball!

Aid!
melepas la chance kita nak satu team untuk paintball.
hehe.
sokay la.
natang tu pun aku tak pernah pegang lagi..ni kan pula nak main ..hehe
insyaAllah..kalau ada rezeki aku memang nak try.
nak rasa juga sakit bila kena attack.
ahhh.. please jangan lupa kan aku bila korang main nanti..


ahhhh..tak kesah la apa pon aktiviti korang esok, pleasseeee...
jangan lupa aku dekat sini.
a million sorry sebab tak dapat join korang.


sekian.

 my talk :) hope aku ada peluang nak cuba aktiviti tu masa pada akan datang..





Thanks for reading :)

No comments: