cuti semester

Assalammualaikum.

hai!
lama aku tak tepek entri baru dekat blog ni.
mana poeii??
hehe..
ada je ni..cuma ada masalah sikit dengan broadband.
so tak dapat nak berblogging.

so whatssupp kawan-kawan UiTM yang tengah bercuti sekarang?
aku tengok korang enjoy hangout sana-sini..
jeles boleh tak?.haha
aku ni since balik hari tu tak keluar mana-mana pun lagi..
paiseh!


Alhamdulillah..
aku sekarang tengah buat part time.
rezeki aku maybe?.
cuti tak sampai dua bulan..tapi orang masih nak ambil aku kerja.
syukur.

ikutkan hati malas aku nak kerja.
lebih baik aku duduk rumah relax puas-puas sebelum masuk sem baru.
tapi bila fikirkan duit untuk aku survive sem depan, aku terpaksa juga la cari kerja untuk cuti yang tak berapa panjang ni.
payah tak dapat PTPTN ni..


nak pulak student macam aku bergantung pada elaun yang uitm bagi je.
sakit beb sakit.. haha
so aku rasa tak apa je la aku korbankan cuti aku untuk kerja.


Alhamdulillah..rezeki aku.
lepas raya haji terus dipanggil untuk bekerja.
boleh juga la buat tambah beli buku rujukan or fotostat lecturer's notes.


nak cerita apa lagi eik?..

so far,aku selesa dengan kerja aku sekarang.
banyak sangat benda yang aku belajar setiap hari.


ok..got to go.
kesihatan tak mengizinkan.
doakan aku sehat ye.
tak nak demam2 ni..
esok pagi kena kerja lagi.
kalau aku ambik m.c nanti rugi la..


sekian.

my talk:) demam pergi jauh-jauh boleh?


Thanks for reading :)

No comments: