tragis

Assalammualaikum..


payah nye nak survive dekat sini.
kedai dekat anjung memang segan nak bukak ke?

aku teringin nak makan lauk sotong..
hurm.. lama rasanya tak makan..
tak kesah sotong masak kicap or sambal sotong pon..
janji lauk sotong..
heaven nye kalau dapat lauk sotong.

since 2,3 hari ni makan nasi goreng je..
muka pun dah macam nasi goreng dah..
tengahari nasi goreng..
malam pun nasi goreng.


apa nak buat?
redha je la..


ni jadual exam aku.

26/9 - CHM 257 (2-4 PM)- DEWAN BETING
29/9 - CSC 134 (2-4 PM) - BK 2
2/10 - QMT 245 (2-5 PM) - DEWAN BETING
6/10 - PHY 250 (2-5 PM) - BK 11
9/10 - BIO 250 (2-5 PM) - DEWAN BETING



ok sambung balik.
lately ni aku perasan yang nafsu makan aku makin tinggi.
ntah saka apa pulak yang melekat dekat aku ni..
maybe juga sebab aku stress nak final.
but serius, sentiasa lapar je.
maybe aku tak dapat proper meal..

sedih duduk pilah ni..
aku harap degree aku nanti TAK DEKAT SINI..!
fullstop!


kalau nak keluar ke pekan pilah, memang tak la kan..~
keluar je dari uitm ni, duit aku pon keluar~
kalau sehinggit dua tak apa la juga.

sekarang ni harga teksi makin melampau.
kalau dulu rm 12..
dr uitm ke pilah.
sekarang dah naik jadi rm14.
kalau nak naik bus uitm pula, dah tentu2 tak cukup kapasiti.
bus yang keluar masuk sebijik jeeee
tapi bilangan student dia lebih dari kapasiti bus.


kalau bus untuk balik uitm penuh, kot tersadai dekat pekan pilah, kena la naik teksi.
duit lagi~~~
plus minus sekali keluar ke pekan pilah tu lebih kurang rm15 ..
perghh!
kalau rm15 tu,boleh tahan untuk 5 kali makan!


aku lebih rela berhibernasi di dalam kampus ni je.
its ok..
bedal je la apa yang ada.


lapar~
*jap..kunyah koko krunch.
hahaa


ok..
tu je celoteh aku untuk petang yang serba malang.
minta diri dulu..


sekian.


my talk:) _penat_
Thanks for reading :)

No comments: