'penthouse 47'

Assalammualaikum


hi guys!!
aku tak tahu kenapa aku rasa rindu sangat dekat unit 47..
hurm...
banyak benda share sama2..
dah macam adik beradik dah kita orang ber6..

kak Ain ,myra rindu..
tiqa,aku rindu..
nad aku rindu..
rahmah aku rindu..
dayah aku rindu.


kan best dapat turning back?..























apa pun jadi, kita tetap adik beradik macam dulu..
bonding kita masih kuat ..
sayang korang semua.


kak ain ...
myra rindu nak macam dulu lagi.
nak share cerita and probs..
nak gossip2 lagi.
maaf tak dapat nak teruskan novel yang myra dah janji.
copy dia dah hilang..
ibu abah akak sehat?..
oyim mesti dah besar kan sekarang?..
lama dah tak dengar cerita pasal family kak ain.
nak final dah ni..
all the best!
tahniah sebab dekan sem lepas.. :)
sorry lambat wish.
myra tumpang gembira. nak ambik semangat kak ain la ..
maaf salah silap myra..
insyaAllah..doa myra sentiasa untuk akak..



tiqa..
yo beb!
kawan gusti bantal sem satu lepas..
kawan stay up ..
kawan menangis.
kawan gossip..
kawan mengilai..
semua nya kau lah.
kau ngamm la dengan aku.hihi..
kalau ada peluang sebilik lagi, aku tak menolak!
heee..
sayang kau juga.
good luck final !



rahmah..
hah..kak ngah ladang..
be strong!!
aku nampak kau sekarang dah banyak berubah.
bagus beb!
keep it up!
kalau dulu kau cakap kau tak mampu buat benda yang baru tanpa kita orang...
sekarang kau dah berjaya lakukan.
jangan takut pada perubahan ok..
kita orang akan sentiasa support kau.
pintu bilik aku sentiasa terbuka luas untuk kau.
good luck kak ngah!  hehe



dayah..
yott!.
susah nau nak nampak batang hidung sekarang ni.
haha.
its ok..faham..maybe kau busy.
kalau ada apa-apa jangan kau sorokkan dari kita orang ye.
tak ada benda yang perlu kau segan kan.
insyaAllah kita orang cuba bantu kau.
good luck finall beb!
cayok2!!


naddies..
hah..roomate aku!
dah macam big bird dalam SESAME STREET dah aku tengok kau ni.
haha.
dengan rambut alfro nye lagi~ hahaha.
ok beb.
tak ada apa aku nak cakap.
cuma tu la..
thanks sebab menggila sesama setiap hari.
banyak bantu aku time aku susah.
doa aku sentiasa untuk kau kawan..:)


sekian..


my talk:) i pretend to be strong..


Thanks for reading :)

No comments: