Kelmarin ..

Assalammualaikum.


tenangnya bila dapat bangun sekitar 4 pagi.
Alhamdulillah.
sesi untuk pagi ini selesai.


tak ada apa yang best untuk aku share dekat sini.

kawan..
aku tak pasti apa yang jadi sebenarnya..
since dari keluar tempoh hari, friendship kita tak serapat dulu.
cara kau lain sangat kawan..
ya..
aku rindu kau yang dulu.
member yang selalu aku boleh lepak2 makan sama.
member yang selalu aku boleh share cerita sama2.
mungkin ada silap dari pihak aku..

instinct aku kuat kawan..

perasan dah sejak kita last keluar jumaat 2 minggu lepas, kita dah tak macam dulu lagi..
semalam jumaat, aku yakin kau perasan aku sekitar 'situ'..
kalau sebelum ni, bising je mulut kau tegur aku dari jauh.
kalau tak tegur, kau akan senyum ala-ala poyo..


tapi semalam berbeza sangat.
maybe kau tak perasan kot.
its ok..


tapi aku nak minta maaf sebab semalam kawan aku panggil kau dengan nama lain.
yup,aku yakin kau dengar.
sebab kau lalu depan aku semalam.
aku minta maaf bagi pihak dia.


nak final dah kan?
so aku wish good luck dekat kau.
aku doakan kejayaan kau dalam final ni.
semoga dipermudahkan segala urusan kau.
cayok beb!.


................................................................................................................................................................


insyaAllah aku ok.
aku percaya apa yang jadi ada hikmah.
Allah tak akan uji hambanya jika hambanya tak mampu.


yup..
aku terima kelemahan diri.
mungkin ini juga kekuatan aku.
aku redha..


sekian..


my talk:) semalam aku jatuh. insyaAllah hari ni aku akan bangun semula.
Thanks for reading :)

No comments: