- no title-

Assalammualaikum..


yeahh!! tangan kiri aku semakin pulih.!
Alhamdulillah.
kihkihkih.


hah..
aku tengok malam tadi bebudak blok aku kemain glamm gitu!
dasatttt mak tengok!
melaram mengalahkan azwan ali!


ok la tu kan..
semua datang ikut tema.
pakai baju raya.. *aku syak la~~


aku sosek dengan roomate apa yang best dekat jamuan blok malam tadi?.
dia bagi tau yang menu time jamuan blok malam tadi ala-ala jamuan raya.
ok la tu..
not bad la~


feel 30 syawal la tu kan?.
hehe.


good job ajk!
u did a great job!
comel je tengok memasing balik bawa mug!
atotototo..

baguih naa ajk blok aku ni..
berhempas pulas buat preparation untuk jamuan blok.
dari malam kelmarin dorang dok busy setup macam2.
budak RT aku sibuk la pack mug cecantik.


hope sem depan buat lagi grand hokey? ;)


sekian..


my talk:) sorry..insyaAllah next sem aku join ye.. :) hiks!
Thanks for reading :)

No comments: