Pulang lah nak ..

Assalammualaikum.

hati aku berbisik, mana pergi pendrive kesayangan aku tu??
dari awal sem aku tak nampak batang hidung langsung.
sedihnyaa..


dalam tu banyak file penting kerajaan majapahit..
hurm...
aku syak ada toyol main sorok2 pendrive dengan aku.
sebab aku yakin sangat pendrive tu hilang dalam bilik ni.
sedih derr..


aku tak dapat nak sambung cerita novel yang aku dah buat.
dah masuk bab 12..
dulu masa aku free and ada masa lapang nak menulis, idea aku kering!
sekarang ni bila copy tu tak ada, makin banyak idea mencurah curah.
aku ada buat copy dekat lappy ni.
tapi sebabkan aku dah berjaya format balik,hilang semua file termasuk la file novel-in-making tu..
tersedar yang aku ni pon ngok2 juga.
dah tahu nak format lappy,aku tak buat backup untuk file sepenting itu..!



paiseh!

ku kiciwa!
aku memang dah berazam nak habis kan penulisan tu.
dan aku nak bagi si tuan pemilik cerita itu baca..
sebab cerita yang aku buat tu based on cerita triangle love dia..! haha
sayang seribu kali sayang..!


maaf kak ain.
myra tak dapat nak habis kan novel tu.
kalau jumpa balik pendrive tu,myra akan sambung cerita novel tu sampai habis.


sedih ni!
puas dah aku kemas setiap sudut ..
masih tak jumpa juga.


dear pendrive..
balik la nak.. *haha


sekian..


my talk:) hantuk kepala dekat bantal sebab pendrive sepenting itu pun boleh hilang dalam jagaan..--'
Thanks for reading :)

No comments: