my sunday!

Assalammualaikum.

pergh!! pergh! pergh!

sodap lak nescafe 3 in 1 ni.
minum pulak time hujan~
umphh!!


tadi aku masuk toilet jap.
nak basuh tangan.
then aku perasan dalam toilet tengah tu ada yana,housemate aku.

aku cam sangat.
budak ni kalau nak mandi mesti time maghrb.
agaknya dulu dia lahir time maghrb kot?
haha.


macam biasa la.
aku memang suka sakat si yana ni..


aku baru tutup lampu bilik air, dia dah jerit bagai nak gila.
then aku berdiri depan pintu toilet dia..

aku buat suara ala2 seksi plus seram....
"wanna play hide and clap?"..

yana: "miraaa!!!.. tak payah laahh!! buka lampu balik!! "..

me: "yana,ustazah cakap jangan bazir karen.. kesian rektor kena bayar bil lektrik nanti.. " kehkeh..


"errr..yana..kita keluar dulu k?.. nanti hantu conjuring teman kau mandi.~~ "

tup..tup!
terus dia kelam kabut kemas barang2 dia..
then keluar dari bilik air tu.

wahaahaa..
comel je..dengan muka basi..plus rambut kembang~
heheee..


maaf yana.!
bukan ku pinta..! ;p


sekian

my talk:) dont try this at home..~
Thanks for reading :)

No comments: