Betting di BETING !

Assalammualaikum..

semalam hari yang terindah-lah-sangat..
sabar je la.
dugaan maybe?.


puas aku cuba masuk kad atm banyak kali dalam mesin tu.
alih2 dia keluarkan balik kad tu.
kejam!
kau memang kejam wahai mesin..

hahaha.

perasaan aku time tu rasa nak bakor je mesin rhb and bank islam..
*gila israel nye aku? ;p


last2 aku 'betting' dengan roomate.

"beb kalau kad yang aku masuk ni keluar balik, maknanya minggu ni ada kuiz bio.."

roomate: " ok set! meh sini aku nak jampi kad kau supaya dia tak keluar lagi.aku nak kuiz bio minggu lagi satu! "


hahaa..

kesudahannya kad tu memang keluar balik!!
dan seperti yang kita orang dah betting,kuiz bio maybe akan ada minggu ini!
paiseh!


bila main betting ni,teringat zaman jahiliah aku waktu sekolah menengah.
selalu betting macam2.
hingusan sangat time tu.
semua benda nak buat bet.


sekian.

my talk:) mata kita dah twinkle-twinkle little star dah ni.. aiiyoo!


Thanks for reading :)

No comments: