Meet My Idol

Assalammualaikum.


suasana dalam bilik yang gelap lagi suram sekarang ni memaksa aku untuk menghupdate belog!

bukan apa..
aku tak nak tidur petang lagi.
bila tidur nanti aku akan letih dan lesu.
orang cakap tak baik tidur lepas asar.
so aku merajinkan diri nak update blog.
even tak ada entri menarik pun untuk aku tepek dekat sini.


kelas terakhir aku untuk hari ini ialah kelas CSC..
senang cerita kelas komputer la.
minggu ni kita orang belajau nak guna power point.
hiks!
sebelum ni main tibai je guna benda tu ..
bila dah belajar tadi,ghopenya banyak benda lagi yang aku tak tahu pasal power point.
banyak function dia yang aku masih teraba-raba selama ni.


thanks Ms.!


dalam kelas tadi Ms bagi task untuk kita orang siapkan sebelum kelas tamat.
Ms. minta semua student kena buat biodata diri guna power point.

so butir diri peribadi yang Ms nak sangat la basic.
contohnya: nama,tempat lahir,tarikh lahir,favourite song,and bla bla bla~~
then Ms minta kita orang sediakan satu slide khas untuk idola..


"guys.. please prepare a slide title "My Idol".. u can have a short details about him/her. and please put a picture too."


then Ms sambung lagi...

"you all boleh letak sesiapa pun untuk jadi idola you all.. either your parents or it can be somebody yang you kenal.. contoh Datin Rosmah ke?.."


you know what??
lepas je Ms sebut nama tu, satu kelas buat, "krik~ krik~ krik~~ "
hahaha.

Ms. senyum .. maybe dia faham dengan respond yang kita orang bagi?.
hahaha.harap nya begitu  ;p


jelas di situ.. kami satu kelas memang sebulat suara..
haha..


maaf Ms.. kami bukan membantah pencalonan yang Ms bagi.. tapi kami rasa kami ada calon yang jauh lebih sesuai untuk jadi idola kami.

*peace yawww!


so, kita orang satu kelas tekun menyiapkan task yang Ms berikan.

macam biasa la..
idola aku dari dulu sampai sekarang masih sama.
InsyaAllah tak akan berubah.





meet her.. =)


Dr. JEMILAH MAHMOOD.
She was the President of the Malaysian Medical Relief Society.
well known as MERCY.


i wish that i can meet her one day.
i adore her job.


senang cerita semua distributions yang beliau buat selama ni, secara tak langsung beri semangat untuk aku jadi macam dia..
InsyaAllah.



till here..

my talk:) she will always be my idol =)


Thanks for reading :)

No comments: