a word can change everything ..

Assalammualaikum.

final tak sampai lagi dua minggu!!
Dushh!!

pengsan kejap!
adakah aku dah ready?


tadi masa kelas fizik Ms. Fadhlin buka cerita pasal background dia.
aku suka bila masuk kelas fizik dia.
sebab Ms. Fadh sangat la sempoi.
and dia selalu bagi kata2 semangat.
and yes! sebenarnya aku suka kalau orang sekeliling aku bagi motivation dekat aku.
nak2 bila dah nak dekat final ni.


celoteh panjang lebar Ms. Fadh tadi buat aku tersedar.
sebenarnya dalam dunia ni tak ada benda yang mustahil untuk kita capai.
kalau ada usaha yang konsisten,focus,doa dan tawakkal, tak ada benda yang mustahil.


kelas tutor Ms. Fadh yang sejam tu buat aku ketagih!
aku rasa aku nak lagi motivation dari dia.
entah kenapa aku rasa Ms. Fadh boleh tiup kata2 semangat dalam diri aku.


so, habis kelas aku bawa diri ke bilik Ms. Fadhlin dekat tingkat 3.
aku seorang je.
member lain aku dah halau suruh balik dulu. haha


masa aku masuk bilik dia, kebetulan ada Puan Izzati.
gulp!


macam mana aku nak cakap dekat Ms.Fadhlin ni??
aku segan tiba2 ..
then aku dapat satu akal sang kancil..haha
aku bisik dekat Ms. Fadhlin.


belum habis aku bisik, Ms, Fadhlin dan mengekeh gelak.
hampeh punya Ms.!!


"oo..pasal tu je ke? ok2. nah awak ambil buku ni, awak tulis apa yang awak nak cakap. "


aku terus ambil buku nota kecik yang Ms. letak atas meja dia.
aku terus buat esei~
hahaha


then aku bagi dekat Ms.

situasi tu bersambung.. Ms. reply balik apa yang dia nak cakap dekat buku nota tu..
aku rasa macam main balas2 surat cinta pun ada jugak! haha
*masa bercinta dengan si polan dulu aku tak reti nak tulis surat cinta ni. kalau jumpa main kenyit2 mata je dekat sekolah! hahaha..

Ms. Fadh pun layan je la kerenah aku.
hehe

akhirnya, aku berjaya dapat apa yang aku cari dari Ms. Fadhlin.
terima kasih Ms.Fadhlin.!
InsyaAllah myra pegang apa yang Ms. dah pesan ..


sekian..


my talk:) i'll be pleasure if i get motivation everyday.. because i believe, a word can change people life .
Thanks for reading :)

No comments: