Yesterday - The Beatles

Assalammualaikum.

sekurangnya lega sikit hati ni even tercalit rasa sedih..
sekurangnya aku mampu mengukir senyuman walaupun air mata masih mengalir.
sekurangnya aku masih dapat melihat kebahagian dia melalui kata-kata meskipun sedih masih bersisa.

mustahil untuk aku bangkit dengan mudah dalam masa yang sangat singkat.
aku terpaksa memujuk hati..
ye..mungkin dia akan jumpa yang lebih baik dari aku nanti.
ye..mungkin ada yang lebih concern pasal dia nanti.
ye..mungkin dia dah boleh teruskan tanpa aku.
dan YE..DIA DAH BUANG SEGALA BERKAITAN AKU DALAM HIDUP DIA.. :')


tidak bagi aku kerana aku akan sentiasa mendoakannya
tidak bagi aku kerana aku akan simpan semua berkaitan dia.
tidak bagi aku kerana jauh dalam sudut hati aku masih sayang dia.


terkesan dari pembacaan aku yang aku dapat daripada sebuah blog:
"jika kita menyayangi seseorang itu, berdoa lah untuknya. jika kita merindui kehadirannya, berdoa lah yang terbaik untuk nya,"

mungkin itu sahaja medium yang aku ada.
ya, doa.


sekian

my talk:) yet im alone. insyaAllah ill be fine. segala nasihat akan myra ingat. lasty,im not looking for someone else anymore. let me move alone by your guide (advices) ..




Thanks for reading :)

No comments: