Unwell

Assalammualaikum

ok post kedua.

tahap kesihatan aku makin menurun.
ahhh!
sekali  lagi..
tak pernah bertahan lama pun.


maybe sebab aku tak cukup rehat.
tidur pon lewat pagi.
dan sebab yang lain, aku rasa aku ....... someone.
its ok. life must go on.


migrain aku datang balik.
mula dulu aku ingat ni sekadar sakit kepala biasa je.
tapi lepas buat check up, doktor cakap memang aku kena migrain.

semalam aku tidur pukul 4 pagi.
aku pulun untuk test Organic chemistry khamis ni.
aku tak confident dengan chapter 5.
so i have to put an extra effort.


bangun pagi kepala aku dah mula berdenyut-denyut
urat mata aku start sakit dalam masa yang sama.
its ok.
aku buat tak tahu je dengan apa yang aku rasa.

on the way ke kelas aku rasa kepala makin sakit.
paling best mata aku pon berpinar pinar.

masuk je kelas,aku weak!
air cond bilik kuliah pulak sejuk gila pagi tadi.
terus 'tangkap' urat mata aku
kalau migrain, aku memang tak boleh stay dekat tempat yang terlalu sejuk.
automatik urat mata aku akan sakit.
*tanda2 migrain


kebetulan aku pula lupa nak bawa spec mata.
penambah perasa sakit migrain aku time tu.



kesudahannya aku menahan migrain tu sepanjang hari ni.
nak skip kelas rasa sayang pula..
so aku doa dan tawakkal je la


hope khamis ni tak ada apa2.
wish me luck guys!


sekian

my talk:) kalau dulu ada juga yang care. sekarang semua nya simpan sendiri. kbaii!
Thanks for reading :)

No comments: