Bayu Beting

Assalammualaikum.

arghhh!! lapar..
aku rasa nak buat hypothesis sikit.
semakin lama aku dekat anjung, semakin lapar perut aku.
and hypothesis ACCEPTED!!


macam biasa aku buat study group dekat anjung tadi dengan member.
mula nya aku buat relax je.
tapi makin lama aku dekat anjung tu,makin lapar pulak perut ni.
adoii.
bau aroma burger abang 'raja' tu memang tak menahan.


sebenarnya memang patut pun aku lapar.haha.
aku lunch tadi pun dah lewat.sebab jadual aku memang pack!
pukul 4;30 baru aku lunch.
paiseh! kebulor juga la time tu.
menggagau cari nasi wey


aku ni pandai je nasihat orang.
tapi bila kena batang hidung sendiri, aku x boleh nak kompromi.
haha.
so jangan ikot cara aku eik.
makan kena ikot time.even busy macam mana sekali pun.
kesihatan paling utama.
kalau sakit satu apa pun tak boleh buat.



so esok aku ada test organic chemistry.
subjek yang boleh tahan turbo juga.
but its ok..aku akan cuba perform dalam subjek ni.
InsyaAllah.


tambahan!***


sebenarnya since lepas maghrib tadi aku rasa macam tak sedap hati.
aku pun tak tahu kenapa?
and aku try cari sebab kenapa aku rasa macam tu.
aku watsap ayah.
keadaan ayah and ibu alhamdulillah ok.
adik aku pun ok.
puas juga aku fikir tadi.
hope tak ada apa2 la yang jadi.
because aku percaya pada instinct aku.


since dulu lagi apa yang aku rasa, mostly betul.

urm..tak apa lah.
hope tak ada apa2 yang berlaku.


sekian.


my talk:) tak puas hati lagi ni..still tak dapat sebab kenapa aku rasa macam ni.. its ok.hope tak ada apa2. 
insyaAllah baca yaasin kejap sebelum tidur. hope semua nya selamat. 






Thanks for reading :)

No comments: