TQ Pak Nil =)

Assalammualaikum.


so wattsuup?
hari ni kampus pilah heboh dengan event special,
nama PAK NIL 24 jam dilelong ..
ni semua gara-gara Karnival Minggu Keusahawanan UITMNS..




tahniah pada student bussiness!
dorang boleh buat event macam ni setiap sem. sem ni dorang siap jemput Pak Nil lagi..
tabik la sama lu!


bangun pagi tadi aku dah mula teruja.
teruja sebab nak tengok Pak Nil face to face.
gilo engko?
selama ni aku tengok dia dalam peti telebisyen je~

kalau boleh aku nak je join program dia dalam LECTURE THEATER tu.
tapi disebabkan aku ada kelas pukul 10 tu, so aku wat lek wat peace je..
*tapi hati meronta ronta nak masuk LT!


Puas aku tunggu Pak Nil dekat kawasan LT tu.
dapat tengok dia senyum pun jadi lah.
hehe..
tapi nasib aku tak baik..
dekat pukul 10.15 Pak Nil tak muncul2 pun
so aku decide nak masuk kelas.
*terpaksa ok! TERPAKSA! masuk kelas tanpa rela.~~
hahaha


CABARAN

dalam kelas masa Prof nak buka slide BIO, aku terdengar dari luar suara orang menjerit and bersorak.
walaweyyy!
tak senang duduk aku dibuatnya.
aku pandang si Dinnie dekat sebelah..
Dinnie pon pandang aku dengan muka minta simpati!
haha..
maaf prof!
hati kami tak tenteram dalam kelas tadi!

aku syak time tu mesti Pak Nil dah sampai.
tak lama tu aku dengar suara Pak Nil bagi talk.
serius clear gila!
rasa nak melompat je time tu..
aku yakin yang aku tak sensorang masa tu.
sebab kawan2 kelas aku yang lain pun rasa benda yang sama.
haha.
hilang dah focus nak ngadap slide BIO..
maaf kan kami Prof..



apa yang aku tahu, kelas bio tadi Prof nak ajar pasal plants.
ahh..
itu salah satu punca juga kenapa aku x focus.
heeee~
aku memang minat subjek Bio.
tapi bila dah masuk bab plants, aku rasa lalalala~~
aku tak suka belajar apa saja yang berkaitan dengan plants.
bagi aku bosan~
kalau belajar pasal animals and human system aku minat la


paling tak best bila masuk sub chapter reproduction in plants!
err..asexual lak tu.*mana best? Hahahahah
OK.STOP!


itu pasal juga la masa aku minta diploma dulu, diploma perladangan aku letak bawahhhhhh sekali.
sebab aku memang tak minat segala unsur yang berkaitan dengan tumbuhan.



sambung balik..

Prof macam paham perasaan kami satu kelas.
so dia habiskan kelas awal.
hip! hip horeyyy la~~!

talk tu dijangka habis pukul 12.
ahh!
kelas fizik pulak dah.

tak apa.
Ms. Fadhlin sangat sporting!
me love u lah! ;)


Ms Fadhlin pujuk seorang demi seorang anak dia untuk masuk kelas.
kata Ms:
"awak masuk la kelas dulu. belum tentu Pak Nil tu keluar sharp pukul 12.  Nanti kalau dengar orang bising2 sya lepaskan awak keluar tengok dia."


tak lama lepas tu,
memang kita orang dengar orang jerit2 nama Pak Nil.

dan time tu,,,.

segala nota fizik, beg, kita orang tolak tepi!!
siap ada yang berlari keluar dari bilik kuliah sebab takut terlepas peluang nak tengok Pak Nil!
disaster~~


Pak Nil memang pemurah dengan senyuman.
students jerit nama dia pun,dia tetap balas dengan senyuman..:)
u cool!! :)


terima kasih sudi datang kampus kami.
walaupun perjalanan ke sini dihiasi dengan tahi lembu ~
tapi Pak Nil sanggup redah demi warga UitmN9!


tapi kan..
aku teringin nak tengok kereta VELLFIRE dia,, ;p
hahaha..
aku tahu kereta tu memang tip top!


till here..

sekian


my talk:) kalau ada program TOM-TOM BAK untuk musim baru , kita nak join!! ;p hehehe.




Thanks for reading :)

No comments: