the song.

Assalammualaikum.

baru aku perasan lagu dalam belog aku ni dah berkurun!
hurm..aku tak rasa nak tukar lagu dalam blog ni.
dan aku tak rasa nak delete lagu ni.


lagu ni banyak bagi makna dalam hidup aku sebenarnye.
aku bangun dari jatuh kerana sokongan orang sekeliling aku.

macam tajuk lagu tu..
"YOU RAISE ME UP".

tak kesah la sesiapa pun, setiap orang yang pernah hadir dalam hidup aku akan tinggalkan "footprint".

just nak cakap,
TQ so much!

Dengan rendah diri nya, myra nak ucapkan terima kasih.
terasa yang lagu ni betul2 kena..


ya mungkin banyak salah dan silap dari myra sendiri..


tapi tak mungkin myra lupa kan apa yang korang dah buat untuk myra.
maaf. myra cuma seorang manusia biasa.
tak mampu nak memperlihatkan kesempurnaan di setiap sudut.
tapi myra cuba beri sedaya yang termampu.
mungkin saja ada kekurangan.
mungkin saja ada kesilapan.
but deep inside, i do appreacite everyone

:')

this feeling is just nice.

rindu 'mereka' yang pernah hadir dalam hidup ini..
special note from me:
- enjoy your life
- forget me,not!
- dont skip your meal
- jaga kesihatan
- dont push yourself  in what you do.

lasltly,
Doa myra sentiasa untuk semua !..


my talk;) wipe your tears. put a smile on. look at the blue sky. then you'll realise that your world is still there for you..:)




Thanks for reading :)

No comments: