Nah! Rasa-in!

Assalammualaikum.



Malu oiii!! malu!!!

sumpah malu!!
lepas ni kena belajar sopan santun.



ni semua gara-gara aku gelak tak cover..!
huh..! --'


kebetulan si Dinnie kawan baik aku tengah ajuk apa yang Ms Fadhlin cakap masa dalam kelas fizik tadi.
dan time tu,memang terburai gelak aku..!
busuk betul !

kebetulan ustazah lalu depan bilik aku. baru balik dari ofis kot..
then dengan jaya nya aku kena setepek dari ustazah:
"amboii~ awak punya gelak tu, sampai dekat luar boleh dengar myra.. kalau la saya jadi bakal mak mertua awak, memang saya reject terus..~ "
hah!!! TIDAKKK!!
*jangan rejectt!! saya nak kahwin ! :O

ni semua si Dinnie punya pasal !
kalau dia tak buat lawak bodoh tu, aku tak kan gelak sebegitu rupa! :D  haha


malu gilaaa kena setepek dari ustazah..

heeee..

maap la ustazah ye.. kita nak release tension..tak tahu pula dah sampai tahap mengilai..;p


so,pengajarannya, nak gelak pun kena bersopan. jangan sampai orang luar blok pun boleh dengar.

sekian.


my talk :) rindu ibu .. heee


Thanks for reading :)

No comments: