Selamat Malam PHILAHDELPHIA =)

Assalammualaikum.

cer teka apa aku buat sekarang =)


feel juga kalau sekali sekala macam ni.
dengan suasana sejuk dekat Beting ni, aku nak feel sikit la.


layan lagu aris ariwatan _cinta tak kenal siapa_ sambil makan mee sedap dengan air milo panas.
pergh! terangkat beb!!
haha.
roomate aku ni peminat tegar aris ariwatan.
bak kata dia, suara jantan aris ariwatan memang umpph!

aku ni layan je~
aris ariwatan ke?
nash ke?
spoon ke?
AXL ke?
and apa2 je la..
lagu time dulo2 best kot!
sekali sekala layan jiwang tak salah kan?
heh!


naik kembong perut aku makan mee sedap!
kalau la boleh bawak rice cooker, heaven gila~
haha..


sem lepas aku berjaya bawa toaster secara haram.
tapi kalau rice cooker aku tak confident nak bawak.
kot ye nanti ada spotcheck naya je.
tak ber'kolej' la aku sem depan~


tak apa lah.
tak perlu nak makan sedap2 sangat dekat sini.
tujuan utama belajar.
alhamdulillah masih lagi dapat makan even sehari sekali!
*musykil..berat still sama! haha


sekian

my talk;) lagu HALL OF FAME bagi motivasi.. dalam dunia ni tak ada yang mustahil. asal ada usaha,semua boleh kita capai.. adioss!



Thanks for reading :)

No comments: